|
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ ЗА МІСЦЕМ МЕШКАННЯ
Паспорт здоров’я вихованця
2011 Укладач: Л.В.Балабан – директор Міського центру позашкільної роботи за місцем мешкання
В складанні приймали участь: В.М.Крикота – заступник директора Міського центру позашкільної роботи за місцем мешкання Р.Г.Мамій – методист фізкультурно-оздоровчого та спортивно-масового напрямку Міського центру позашкільної роботи за місцем мешкання Л.А.Удачина - методист фізкультурно-оздоровчого та спортивно-масового напрямку Міського центру позашкільної роботи за місцем мешкання
Рекомендовано для використання керівниками гуртків з хореографії та спортивних секцій Міського центру позашкільної роботи за місцем мешкання, а також вчителями фізичної культури загальноосвітніх шкіл.
ЗМІСТ
Пояснювальна записка 1 Дані про вихованця 2 Дані про родину 3 Стан здоров’я вихованця 4 Особиста картка вихованця 5 Положення вихованця у колективі 6 Відхилення від соціальних і культурних норм у поведінки 7 Комплексний медико-педагогічний контроль 8 Досягнення вихованців Література
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Пріоритетним завданням позашкільної освіти є виховання відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Паспорт здоров’я вихованця розроблений з метою фіксації результатів, контролю, моніторингу, аналізу стану здоров’я, корекції та індивідуалізації навантажень для збереження і покращення всіх напрямків здоров’я вихованців. Паспорт здоров’я вихованця – це комплексний документ, який дозволяє збирати інформацію про родину дитини, стан здоров’я, її фізичний розвиток, особистісні якості, положення у колективі, відхилення від соціальних і культурних норм у поведінки, психоемоційний стан, дані про щорічну диспансеризацію, інформацію про медичні огляди, досягнення вихованців. Розроблений паспорт дозволяє визначити пріоритетні напрямки роботи педагогів і спрямовано удосконалювати навчально-виховний процес. Передбачається, що паспорт заповнюватиме сама дитина разом з батьками, педагогами, медпрацівниками та психологами.
1 Дані про вихованця
П.І.Б. ____________________________________________________ Дата народження __________________________________________ Клас, школа ______________________________________________ Домашня адреса __________________________________________ Клуб/секція ______________________________________________
2 Дані про родину Склад родини: Мати ____________________________________________________ Місце роботи, посада ______________________________________ _________________________________________________________ Контактний телефон _______________________________________ Батько___________________________________________________ Місце роботи, посада ______________________________________ _________________________________________________________ Контактний телефон _______________________________________ Інші члени родини, з якими мешкає __________________________ _________________________________________________________ Взаємовідносини батьків ___________________________________ _________________________________________________________ Взаємовідносини дитини з батьками _________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ 3 Стан здоров’я вихованця Хронічні захворювання та перенесені операції ________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ Перенесені захворювання протягом року ____________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ Кількість пропущених навчальних годин (щомісяця): за хворобою _____________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ без поважних причин _____________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ _________________________________________________________ 4 Особиста картка вихованця 1. Напрямок інтересів ______________________________________ _________________________________________________________ 2. Активність _____________________________________________ 3. Відповідальність ________________________________________ 4. Ініціативність ___________________________________________ 5. Комунікативність ________________________________________ 6. Впевненість в собі _______________________________________ 7. Рішучість ______________________________________________ 5 Положення вихованця у колективі 1. Авторитет у групі _______________________________________ _________________________________________________________ 2. Симпатії _______________________________________________ 3. Вияви агресії ___________________________________________ _________________________________________________________
6 Відхилення від соціальних і культурних норм у поведінки 1. Відношення до алкоголю _________________________________ _________________________________________________________ 2. Відношення до тютюнопаління ____________________________ _________________________________________________________ 3. Відношення до комп’ютера _______________________________ _________________________________________________________ 4. Культура мовлення ______________________________________ _________________________________________________________ 7 Комплексний медико-педагогічний контроль Проходження поглибленого медичного контролю на центрах
Рекомендації до спеціальних навантажень (за результатами медичного огляду) ________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ _________________________________________________________ Спостереження за результатами _____________________________ _________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 8 Досягнення вихованців
Література
Согласовано Утверждено председатель ПК Директор ГЦВР ________Катрич М.И. ________Л.В.Балабан
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ МАРИУПОЛЬСЬКОГО ГОРОДСКОГО СОВЕТА ГОРОДСКОЙ ЦЕНТР ВНЕШКОЛЬНОЙ РАБОТЫ ПО МЕСТУ ЖИТЕЛЬСТВА
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПЕДАГОГАМ - ВНЕШКОЛЬНИКАМ ПО ПРОВЕДЕНИЮ РАБОТЫ С РОДИТЕЛЯМИ «РОДИТЕЛЬСКИЙ ВСЕОБУЧ»
Составитель :Директор ГЦВР МЖ Балабан Л.В. Психолог ГЦВР МЖ Ветер И.В.
МАРИУПОЛЬ 2011
|