|
Про удосконалення навчально-виховного процесу в гуртках та секціях (за наслідками співбесід з керівниками гуртків та секцій)
На виконання наказів МЦПР ММ від 22.03.11 №44 «Про організоване закінчення 2010-2011 навчального ріку» з метою аналізу рівня зростання педагогічної майстерності, якості позашкільної освіти згідно графіка (Додаток №1) з 04.05.11 до 13.05.11 були проведені співбесіди директора з педагогічними працівниками – керівниками гуртків та спортивних секцій за наступними питаннями: порівняльний аналіз кількості вихованців на початку та на прикінці року, порівняльний аналіз вхідного та вихідного тестувань, стан навчально-матеріального та методичного забезпечення кабінету, участь та результативність педагогічних працівників в методичній роботі закладу та орієнтовний навчальний план на наступний рік. У цій роботі прийняло участь 78 педагогічних працівників. Спільна синтетична та аналітична робота адміністрації, методичної служби та керівників гуртків та секцій продемонструвала певні досягнення. На підставі аналітично-узагальнюючих матеріалів за наслідками моніторингів визначено достатній рівень сформованості знань, вмінь та навичок вихованців відповідно до навчальних програм. Наповнювальність груп на заняттях склали 83%. Педагоги застосовували індивідуально-диференційні підходи та нові форми й методи проведення занять у роботі з вихованцями. Таким чином, на підставі аналізу участі педагогічних працівників у методичній роботі закладу (Додаток № 2) прослідковується певний зріст професійної компетентності педагогів. Враховуючи вищезазначене,
НАКАЗУЮ:
Термін: щороку квітень-травень
2.1.Практикувати колегіальне перспективне планування роботи методичного об’єднання на підставі особистих планів самоосвіти педагогічних працівників Термін: щороку до 15.09.11, 2.2.Укласти та надати на затвердження перспективні плани вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду (до 2015 року) Термін: до 15.08.11 2.3.Оприлюднити план проведення та участі у спортивних змаганнях, виставках, конкурсах, фестивалях на навчальний рік Термін: до 15.09.11 2.4.Переглянути кількість та напрямки методичних об’єднань у 2011-2012 навчальному році, обрати голів Термін: до 15.08.11 2.5.Затвердити план заходів щодо удосконалення педагогічної майстерності окремих педагогічних працівників (Додаток № 3)
3.1.Віднести всі групи вихованців до 7 років до оздоровчого напрямку з навантаженням відповідно до Типових навчальних планів (2006 р.) – не більше 4 годин на тиждень Термін: з 01.09.11 3.2.Систематично та цілеспрямовано працювати з батьками вихованців щодо спільних дій у збереженні та зміцненні здоров’я дітей. Сформувати для цього відповідний медіапростір. Скласти план роботи. 3.3. Поглиблювати власні знання з анатомії людини та вікової психології шляхом включення цих питань до планів самоосвіти Термін: постійно, До 15.09.11 3.4.Внести пропозиції щодо розробки індивідуальних карт (журналів, книжок), моніторингу фізичного розвитку вихованців Термін: до 25.08.11 3.5.Планувати поглиблений медичний огляд для вихованців, що приймають участь у змаганнях та тих, що мають вади фізичного розвитку Термін: протягом навчального року 3.6.Підготувати та надати на затвердження як частину календарно-тематичного плану репертуарні плани та календарі масових заходів Термін: до 15.09.11 3.7.Відпрацювати з директорами загальноосвітніх шкіл роботу гуртків та секцій у вихідні дні, залучаючи до них учнів всіх закладів освітнього округу Термін: до 15.09.11 3.8.Активно та цілеспрямовано пропагувати свій напрямок діяльності та досягнення вихованців у засобах масової інформації, електронних, тощо. Формувати позитивний імідж колективів. Термін: постійно
Директор Л.В.Балабан
Про якість та ефективність різних форм методичної роботи (за підсумками 2010-2011 н.р.)
На підставі аналітично-узагальнюючих матеріалів за наслідками методичної роботи у 2010-2011 н.р. з метою подальшого удосконалення, диференціації та індивідуалізації, підвищення ефективності її різних форм,
НАКАЗУЮ:
Термін: постійно, протягом 2011-2012 н.р.
- педагогічні читання «Виховання фізичної культури дошкільників – культури почуттів, уваги, краси, культури всього характеру» Термін: І семестр 2011-2012 н.р. - науково-практична конференція «Роль педагога-позашкільника у формуванні повноцінної життєздатної творчої особистості («Мы не можем кардинально изменить мир, но сделать его лучше – нам под. силу»)» Термін: ІІ семестр 2011-2012 н.р. - проведення творчих конкурсів за всіма напрямками діяльності. Внести пропозиції Термін: до 25.08.2011
Термін: відповідно до Положення
4.1. Спланувати цикл диференційованих, особистісно-зорієнтованих методичних заходів щодо удосконалення підсумково-узагальнюючих аналітичних дій педагогічних працівників Термін: до 15.08.2011 н.р. 4.2. Активніше використовувати нові нетрадиційні форми проведення підсумкових занять. Підходити диференційовано до планування підсумкових занять 4.3. Планувати проведення підсумкових занять у групах початкового рівня та тим педагогічним працівникам, які не мають достатнього досвіду педагогічної роботи 4.4. Проводити звітні концерти окремих колективів у межах творчих звітів клубів та центрів до дня захисту дітей із запрошенням батьків, громадських організацій, представників місцевої влади Термін: травень, 2012 р. 4.5.Забезпечити відеозапис підсумкових занять та інших заходів та організувати й провести заочний конкурс на краще підсумкове заняття для педагогів-позашкільників, які мають досвід роботи більше трьох років Термін: до 01.09.2011, квітень 2012 р. 4.6.Підготувати та надати на розгляд методичної ради творчі завдання для підсумкової атестації вихованців заключних рівнів навчання для отримання свідоцтва про позашкільну освіту Термін: ІV квартал 2011 р. 4.7. Підготувати та надати списки вихованців заключних років навчання для отримання свідоцтва про позашкільну освіту Термін: до 01.11.2011 р. 4.8.Підготувати та надати на затвердження план публікацій у фахових журналах на 2011-2012 н.р. Термін: до 25.05.2011 р. 4.9.Забезпечити участь у конкурсі журналу «Позашкілля» «Позашкілля: 20 років назустріч часу» Термін: відповідно до Положення 4.10. Удосконалити систему моніторингових досліджень якості позашкільної освіти (вхідного, поточного, вихідного тестування вихованців), включати всі боки здорового способу життя (фізичне, духовне, психічне, соціальне здоров’я) Термін: жовтень 2011 р. 4.11. Створити творчі, динамічні, проблемні групи (за досвідом роботи, напрямком діяльності, методичною проблемою, утрудненням у роботі, територіально, тощо) у межах методичного об’єднання для індивідуалізації, диференціації, підвищення якості та ефективності методичної роботи Термін: до 15.08.2011
4.12. Обговорити та надати на затвердження форми фіксування результатів участі в методичній роботі педагогічних працівників Термін: до 15.08.2011 4.13. Здійснити комплекс методичних заходів щодо впровадження у всіх ланках позашкільної освіти навчальної програми для дітей дошкільного віку «Фізичний розвиток» Термін: до 28.08.2011 4.14. Надати на затвердження план узагальнення перспективного педагогічного досвіду на 2011-2015 рр. Термін: до 31.05.2011
5.1. Переглянути навчальні програми з метою приведення їх у відповідність з програмою «Фізичний розвиток», вимогам Типових навчальних планів щодо організації, спрямованості та змісту занять початкового рівня позашкільної освіти Термін: до 20.08.2011 5.2.Доопрацювати відповідно до вимог Типових навчальних планів форми та методи моніторингу якості позашкільної освіти (вхідне, поточне, підсумкове тестування) Термін: до 20.08.2011 5.3.Вжити конкретних заходів щодо приведення у відповідність з вимогами навчально-матеріальної та методичної бази кімнат, кабінетів, залів та їх санітарно-гігієнічний стан Термін: до 15.05.2011 5.4.Забезпечити проведення батьківських зборів за темою «Співпраця позашкільного закладу з родиною в збереженні та зміцнений здоров’я дитини». Підготувати методичні рекомендації Термін: вересень 2011, До 15.08.2011 5.5.Підготувати положення та провести конкурс серед педагогів Шкіл раннього розвитку на кращу розробку батьківських зборів «Що таке готовність дитини до школи?» Термін: до 15.08.2011, протягом жовтня
Директор Л.В.Балабан
Ознайомлені:
|